Вітаю Вас на блозі вчителя захисту України, математики Федюка Михайла Михайловича. Будьте завжди здоровими та щасливими!

Конкурс

Конкурс
Анкета
учасника другого туру
 Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Федюк Михайло Михайлович
2.    
Дата народження
23 березня 1960 року
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
вул.Першотравнева,43
с.Гійче Жовківський район
Львівська область 80314
4.    
Мобільний телефон

5.    
Електронна пошта
6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Львівський державний університет ім..І.Франка, 1982 рік за спеціальністю математика
7.    
Стаж роботи:            загальний                                         
33 роки
педагогічний
33 роки
На посаді вчителя захисту Вітчизни
20 років
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Гійченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
с.Гійче Жовківський район
тел.03252-41-731
9.    
Посада
Учитель предмета „Захист Вітчизни”
10.            
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
11.            
Звання
Не маю
12.            
Класи, в яких викладаєте
10-11 класи
13.            
Посилання на власний Інтернет-ресурс
Блог - zahistvitchiznimm.blogspot.com
14.            
Педагогічне кредо
„Кожна дитина – особистість”
15.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
     Часто переді мною постає питання, як виконати програму предмета «Захист Вітчизни», що  включає великий об’єм теоретичного матеріалу при тій кількості годин, що виділяється на вивчення даного предмету. Тому використання сучасних технологій вкрай необхідне, щоб вирішити цю проблему.
     Переконаний, що сьогодні викладачі зобов’язані не тільки вільно володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, а й уміло використовувати їх у своїй професійній діяльності.
     Інтегрування звичайного уроку з комп’ютером дозволяє перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним. Зокрема, зростає швидкість процесу запису визначень, важливих частин матеріалу, оскільки педагогу не доводиться  повторювати текст кілька разів (він вивів його на екран), учень не чекає, поки викладач повторить потрібний йому фрагмент. Крім того, у таки спосіб вирішуються інші педагогічні задачі: підвищується ефективність уроку (задіяні зоровий та слуховий канали сприйняття), абстрактні поняття підкріплюються конкретними фактами, прикладами, образами.
    При вивченні  предмету “Захист Вітчизни” використовую уроки з вивчення нового матеріалу, які потребують більшої наглядності, наочності, проводити їх з використанням комп’ютера для демонстрації зразків озброєння, техніки, тих чи інших характеристик, перегляду відеофрагментів.
   Для ілюстрацій теоретичного матеріалу деяких розділів і тем програми мною створені уроки-демонстрації, з якими працюють учні під  час вивчення нового матеріалу.
   Організація інтерактивного навчання дозволяє моделювати життєві ситуації, використовувати рольові ігри, проводити уроки – змагання, уроки-конкурси, спільне розв’язання проблем. Воно ефективно сприяє формуванню вмінь, навичок, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером учнівського колективу.  Інтерактивні технології особливо доцільно використовувати на практичних заняттях та на навчально-польових зборах,  коли учні працюють у складі відділень та взводів.
   У характері взаємовідносин з учнями намагаюся донести до них сутність моєї педагогічної діяльності. Створення атмосфери взаємодовіри між мною і дітьми та стиль спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю стверджує те, що я не навчаю, виховую чи розвиваю, а співпрацюю з ними і одночасно самовдосконалююсь. Саме таким чином можна досягти основної навчально-виховної мети – формування особистості, здатної до самовдосконалення та прийняття ефективних рішень.  Робота над реалізацією даної проблеми допомогла мені підвищити ефективність  уроків, що дає учням можливість  більш  раціонально  і  без перевантаження  оволодівати знаннями з предмету «Захист Вітчизни».  
16.
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Із впевненістю можна сказати, що доля подарувала мені можливість стати вчителем, і разом з тим – в якійсь мірі вважати себе причетним служінню Вітчизні. Адже викладання предмету «Захист Вітчизни» допомагає готувати молоде покоління, щоб воно було гідне своєї Батьківщини, стояло на сторожі незалежної держави.
Вся моя педагогічна діяльність направлена на формування особистості як захисника своєї родини, рідної землі, незалежної України, дії в умовах надзвичайних ситуацій. 
Використовуючи в своїй роботі сучасні методи та навчальні посібники, намагаюсь дозувати навчальний матеріал, розставляти в ньому різні акценти в залежності від потреб та можливостей учнів, стимулюючи їх саморозвиток, бажання до самовдосконалення та самореалізації. Власним прикладом привчаю учнів до вміння бути творчими особистостями, які прагнуть довести до кінця розпочату справу. Сприймаю учня як суб’єкт навчальної діяльності, виконуючи при цьому роль помічника, стимулюючи його самостійність та активність. Не докоряю учням за допущені помилки і не люблю показових уроків. Не соромлюсь набувати досвіду у досвідчених фахівців, намагаюсь втілювати їх надбання у свою навчальну діяльність. Завжди ділюсь з колегами набутими власними напрацюваннями.
У своїй роботі дотримуюсь таких принципів, як систематичність, принцип виховуючого навчання, зв’язку навчання з життям, принцип індивідуалізації. Приділяю увагу особистісним можливостям дитини, формуванню її життєвої самодостатності. Атмосфера доброзичливості та співпраці, яку створює вчитель, сприяє вільному сприйманню матеріалу учнями.
Велика зацікавленість у своїй роботі, професіоналізм, наполегливість, небайдужість та любов до дітей завжди дозволяють досягти поставленої мети. 
Ввічливе ставлення до учнів та вчителів, сумлінність і працьовитість є запорукою авторитету серед учнів, педагогічного колективу, батьківської громадськості.

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів                   у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
  

«____» _________  20__ р.                                      _______________ /___________



Інформаційна картка
учасника другого туру
 Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Федюк Михайло Михайлович
2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Львівський державний університет ім.І.Франка, 1982 рік за спеціальністю математика
3.    
Педагогічний стаж роботи
33 роки
4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Гійченська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів
 с.Гійче  Жовківський район
тел. 03252-41-731
5.    
Посада
Учитель предмета „Захист Вітчизни”
6.    
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
7.    
Звання
Не маю
8.    
Класи, в яких викладаєте
10-11 класи
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
Блог - zahistvitchiznimm.blogspot.com
10.            
Педагогічне кредо
„Кожна дитина – особистість”
11.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
        Часто переді мною постає питання, як виконати програму предмета «Захист Вітчизни», що  включає великий об’єм теоретичного матеріалу при тій кількості годин, що виділяється на вивчення даного предмету. Тому використання сучасних технологій вкрай необхідне, щоб вирішити цю проблему.
     Переконаний, що сьогодні викладачі зобов’язані не тільки вільно володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, а й уміло використовувати їх у своїй професійній діяльності.
     Інтегрування звичайного уроку з комп’ютером дозволяє перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним. Зокрема, зростає швидкість процесу запису визначень, важливих частин матеріалу, оскільки педагогу не доводиться  повторювати текст кілька разів (він вивів його на екран), учень не чекає, поки викладач повторить потрібний йому фрагмент. Крім того, у таки спосіб вирішуються інші педагогічні задачі: підвищується ефективність уроку (задіяні зоровий та слуховий канали сприйняття), абстрактні поняття підкріплюються конкретними фактами, прикладами, образами.
    При вивченні  предмету “Захист Вітчизни” використовую уроки з вивчення нового матеріалу, які потребують більшої наглядності, наочності, проводити їх з використанням комп’ютера для демонстрації зразків озброєння, техніки, тих чи інших характеристик, перегляду відеофрагментів.
   Для ілюстрацій теоретичного матеріалу деяких розділів і тем програми мною створені уроки-демонстрації, з якими працюють учні під  час вивчення нового матеріалу.
   Організація інтерактивного навчання дозволяє моделювати життєві ситуації, використовувати рольові ігри, проводити уроки – змагання, уроки-конкурси, спільне розв’язання проблем. Воно ефективно сприяє формуванню вмінь, навичок, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером учнівського колективу.  Інтерактивні технології особливо доцільно використовувати на практичних заняттях та на навчально-польових зборах,  коли учні працюють у складі відділень та взводів.
   У характері взаємовідносин з учнями намагаюся донести до них сутність моєї педагогічної діяльності. Створення атмосфери взаємодовіри між мною і дітьми та стиль спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю стверджує те, що я не навчаю, виховую чи розвиваю, а співпрацюю з ними і одночасно самовдосконалююсь. Саме таким чином можна досягти основної навчально-виховної мети – формування особистості, здатної до самовдосконалення та прийняття ефективних рішень.  Робота над реалізацією даної проблеми допомогла мені підвищити ефективність  уроків, що дає учням можливість  більш  раціонально  і  без перевантаження  оволодівати знаннями з предмету «Захист Вітчизни».  
12.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Із впевненістю можна сказати, що доля подарувала мені можливість стати вчителем, і разом з тим – в якійсь мірі вважати себе причетним служінню Вітчизні. Адже викладання предмету «Захист Вітчизни» допомагає готувати молоде покоління, щоб воно було гідне своєї Батьківщини, стояло на сторожі незалежної держави.
Вся моя педагогічна діяльність направлена на формування особистості як захисника своєї родини, рідної землі, незалежної України, дії в умовах надзвичайних ситуацій. 
Використовуючи в своїй роботі сучасні методи та навчальні посібники, намагаюсь дозувати навчальний матеріал, розставляти в ньому різні акценти в залежності від потреб та можливостей учнів, стимулюючи їх саморозвиток, бажання до самовдосконалення та самореалізації. Власним прикладом привчаю учнів до вміння бути творчими особистостями, які прагнуть довести до кінця розпочату справу. Сприймаю учня як суб’єкт навчальної діяльності, виконуючи при цьому роль помічника, стимулюючи його самостійність та активність. Не докоряю учням за допущені помилки і не люблю показових уроків. Не соромлюсь набувати досвіду у досвідчених фахівців, намагаюсь втілювати їх надбання у свою навчальну діяльність. Завжди ділюсь з колегами набутими власними напрацюваннями.
У своїй роботі дотримуюсь таких принципів, як систематичність, принцип виховуючого навчання, зв’язку навчання з життям, принцип індивідуалізації. Приділяю увагу особистісним можливостям дитини, формуванню її життєвої самодостатності. Атмосфера доброзичливості та співпраці, яку створює вчитель, сприяє вільному сприйманню матеріалу учнями.
Велика зацікавленість у своїй роботі, професіоналізм, наполегливість, небайдужість та любов до дітей завжди дозволяють досягти поставленої мети. 
Ввічливе ставлення до учнів та вчителів, сумлінність і працьовитість є запорукою авторитету серед учнів, педагогічного колективу, батьківської громадськості.




Майстер-клас

Немає коментарів:

Дописати коментар